Změny ve zdravotním pojištění v průběhu roku 2024 a k 1. 1. 2025. Změny v související právní úpravě s dopady do placení zdravotního pojištění všemi skupinami plátců. Zvýšení minimální mzdy a průměrné mzdy a dopady do zdravotního pojištění pro zaměstnavatele i OSVČ. Dohody v roce 2024 a v roce 2025. Aktuality s ohledem na vývoj legislativy. Řešení situací z praxe - příklady.
Termín:
15. října 2024 od 9.00 do 13.00 hodin /presence od 8.45 hod./
Místo konání:
Národní dům /červený salonek/, Vojáčkovo nám. 1, Prostějov
Přednáší:
Ing. Antonín Daněk
Další témata semináře:
Nejdůležitější povinnosti zaměstnavatele. Povinnosti pojištěnce jako fyzické osoby. Minimální mzda jako důležitý parametr ve zdravotním pojištění. Posuzování zaměstnání v podmínkách zdravotního pojištění. Doplatky prováděné zaměstnancem a zaměstnavatelem. Výčet příjmů a plnění nezahrnovaných do vyměřovacího základu zaměstnance. Doklady potřebné k tomu, abyste nemuseli dopočítávat pojistné do minima.
15.10.2024
ZDRAVOTNÍ POJIŠTĚNÍ 2025
- přednáší Ing. Antonín Daněk
17.10.2024
Co se (u)děje v pracovním právu (2024 + 2025)
- přednáší Mgr. Jakub Oliva, LL.M., MSc.
24.10.2024
BURZA PRÁCE A VZDĚLÁVÁNÍ 2024
19.11.2024
DPH – aktuální informace z oblasti DPH a návrh novely ZDPH 2025 – 2027
- přednáší Ing. Olga Hochmannová
27.11.2024
DAŇ Z PŘÍJMŮ FYZICKÝCH A PRÁVNICKÝCH OSOB za rok 2024
- přednáší Ing. Karel Kvítek
4.12.2024
ZDAŇOVÁNÍ MEZD A ROČNÍ ZÚČTOVÁNÍ za rok 2024
- přednáší Ing. Milan Lošťák
V případě zájmu o některý z našich seminářů nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu ohkpv@ohkpv.cz
Podrobné pozvánky a přihlášky na jednotlivé semináře budou postupně zveřejněny.
Aktuálně očekáváme dodání technické specifikace, přičemž současně probíhá příprava řešení, která umožní integraci eDokladů do formulářů na Czech PONT. S touto implementací se počítá od 1. 1. 2025.
Ztotožňovat pomocí eDoklady na kontaktních místech veřejné správy Czech POINT je
od 1. 7. 2024 povinné pouze u povinných subjektů – kraje a obce s rozšířenou
působností.
Nabídka k partnerství Prostějovského plesu, který se uskuteční v pátek 21. února 2025 od 19.00 hodin ve Společenském domě Prostějov s podtitulem " Láska nebeská". Akce se uskuteční za podpory města Prostějova.
Hlavní osobností Prostějovského plesu bude Janek Ledecký a čeká nás také bohatý doprovodný program plný překvapení.
Těšit se můžete na oblíbený fotokoutek, soutěž o ceny i Afterparty.
Odkaz na facebookové stránky, kde najdete i video a fotky z akce ZDE
..více
Společnost MANUS Prostějov, spol. s r.o. nabízí volné kapacity pro kooperativní výrobu:
Samozřejmostí je podpis smlouvy o mlčenlivosti a ochraně autorských práv.
Své poptávky zasílejte na e-mail: manus@manus.cz
Leták ke stažení ZDE
Kontakty:
Ing. Pavel Kobeda, jednatel společnosti
MANUS Prostějov, spol. s r.o.
+420 777 742 265
kobeda@manus.cz
www.manus.cz
Velvyslanectví České republiky v Bratislavě ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR, Krajskými hospodářskými komorami Moravskoslezského kraje, Zlínského kraje, Olomouckého kraje, Regionální hospodářskou komorou Brno a agenturou SARIO a Slovenskou obchodní a průmyslovou komorou Žilina si vás dovolují pozvat na
ČESKO-SLOVENSKÉ PODNIKATELSKÉ FÓRUM
středa 25. 09. 2024
Hotel Holiday Inn (konferenční sál Millenium I), Športová 2, Žilina
B2B individuální jednání českých a slovenských firem je určeno pro firmy z odvětví
strojírenství, elektrotechnika, energetika, ekologie, automobilový průmysl, ICT, potravinářství, věda, výzkum a inovace.
Účast je pro české i slovenské firmy bezplatná.
..více
Připomínkování legislativy je pro Hospodářskou komoru ČR nejdůležitější nástroj, jak ovlivňovat regulaci podnikatelského prostředí v ČR.
Zde naleznete všechny materiály k připomínkování.
https://www.komora.cz/pripominkovane-materialy/
Váš průvodce světem podnikání. Inspirativní rozhovory, profily úspěšných firem a důležité informace na jednom místě.
Podnikatelé v celé zemi by se mohli dočkat výrazného snížení administrativní zátěže spojené s jejich podnikáním. Na celorepublikovém sněmu Hospodářské komory dne 13. června […]
Podnikatelé v celé zemi by se mohli dočkat výrazného snížení administrativní zátěže spojené s jejich podnikáním. Na celorepublikovém sněmu Hospodářské komory dnes představili vlastní návrh antibyrokratického zákona, který by státu uložil povinnost začít od roku 2025 přezkoumávat a odstraňovat neodůvodněnou regulatorní a nepřiměřenou byrokratickou zátěž a podnikatelům umožnil se do tohoto přezkumu zapojit. Podle kvalifikovaných odhadů Hospodářské komory na administrativu firmy vynakládají zbytečně tisíce neproduktivních hodin a zhruba 72 mld. Kč ročně, které by mohly být investovány užitečněji do rozvoje podnikání a zaměstnanců a také by přispěly ke zvyšování přidané hodnoty a růstu HDP.
..více
Dne 4.6. se uskutečnilo tradiční Setkání personalistů, tentokrát v nádherných moderních prostorách společnosti DT – Výhybkárna a strojírna, a.s. tradičního výrobce výhybek. Po krátkém představení přítomných, ředitelka OHK H. Chalánková informovala přítomné o blížící se Burze práce a vzdělávání. Zástupci hostitelské společnosti Marie Grmelová a Ing. Raif, PhD. nás seznámili s historií firmy a její současností a prezentovali pokročilý výzkum a vývoj produktů. Dále ředitelka ÚP Ing. V. Crhanová představila projekt NPO – DIGI pro firmu - vzdělávání, které souvisí s konceptem Průmyslu 4.0, robotizací a digitalizací práce a AI, zaměstnavatelé i OSVČ mohou získat přes 42 tisíc na každého zaměstnance. O chystaných novinkách v zákoníku práce informoval Mgr. Jakub Oliva, LL.M., MSc. - advokát, partner ARROWS ETL Global, specialista na pracovní právo. Po té následovala exkurze do výroby.